Strona główna › O sklepie › Regulamin zakupów

Regulamin zakupów

I. Informacje ogólne

1. Sklep internetowy ProMonte.pl, dostępny pod adresem www.promonte.pl prowadzony jest przez:
Pro Monte Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku przy ul. Jaśkowa Dolina 132/8 (80-286), wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000333329, której nadano NIP 584-26-80-771.
2. Sklep ProMonte.pl prowadzi sprzedaż detaliczną towarów wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem sieci Internet w adresie domeny www.promonte.pl.
3. Zamówienia są przyjmowane wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej.
4. Dokonanie zakupów w sklepie ProMonte.pl możliwe jest bez rejestracji, a także po zarejestrowaniu się i założeniu konta.
5. Umowa zawarta pomiędzy Klientem a sklepem ProMonte.pl dotycząca zakupu danego towaru ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem towarów w sklepie ProMonte.pl jest adres dostawy wskazany przez Klienta.
6. Wszystkie produkty oferowane w sklepie ProMonte.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
7. Kontakt telefoniczny ze sklepem ProMonte.pl możliwy jest pod numerem 514 36 69 76 w dni robocze w godzinach 9:00-15:00. Odpowiedzi na zapytania kierowane za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem sklep@promonte.pl udzielane będą w dni robocze w godzinach 9:00-15:00.

II. Ceny towarów i koszty dostawy
1. Wszystkie ceny towarów podane na stronach internetowych ProMonte.pl są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
2. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
3. Do każdej przesyłki dołączana jest faktura VAT, stanowiąca dokument uprawniający do korzystania z praw gwarancji, reklamacji lub zwrotu towaru.
4. Koszty związane z realizacją płatności oraz dostawą towarów ponosi Klient, przy czym sklep ProMonte.pl może ustalić określony próg wartości zakupów, po którego przekroczeniu przez Klienta koszty dostawy lub płatności pokryje sklep ProMonte.pl. Koszty związane z dostawą oraz sposobem płatności są wyświetlane przy wyborze sposobu dostawy przed złożeniem przez Klienta oferty dotyczącej zakupu towarów znajdujących się w koszyku.

III. Formy i terminy płatności
1. Zapłaty za towar, który ma być dostarczony można dokonać:
a) gotówką - przy odbiorze, w przypadku dostarczenia zamówienia za pośrednictwem Firmy Kurierskiej. W tym przypadku, realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zakończeniu przez Klienta procesu składania zamówienia na stronie sklepu ProMonte.pl;
b) przelewem elektronicznym za pośrednictwem systemu przelewy24.pl lub bankowym - realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta, po otrzymaniu przez sklep ProMonte.pl potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez Podmiot realizujący tę transakcję;
2. W przypadku, gdy podczas składania zamówienia Klient wybierze opcję - Płatność przelewem poprzez kanał elektroniczny lub bezpośrednią wpłatę na rachunek sprzedającego, na podstawie danych otrzymanych w e-mailu potwierdzającym zamówienie - sklep ProMonte.pl rezerwuje zamówiony towar, potwierdzając e-mailem zamówienie. Po zaksięgowaniu zapłaty za zamówiony towar, towar jest pakowany i wysyłany. Jeżeli przez okres 3 dni od dnia złożenia zamówienia sklep ProMonte.pl nie otrzyma wpłaty, rezerwacja i zamówienie ulegają anulowaniu.

IV. Czas realizacji zamówienia
1. Przy każdym towarze podany jest przewidywany czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili przekazania zamówionych towarów ze sklepu do firmy kurierskiej, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. do czasu najdłuższego z podanych.
2. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres wskazany przez Klienta.
3. Czas realizacji zamówienia nie obejmuje czasu dostawy realizowanego przez spedytorów. Przesyłki dostarczane są zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z magazynu sklepu ProMonte.pl.
4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

V. Reklamacje
1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli zakupiony towar okaże się wadliwy, w myśl art. 556 (1) Kodeksu cywilnego.
2. Reklamacje można składać pisemnie na adres:
Pro Monte Sp. z o. o.
80-286 Gdańsk
ul. Jaśkowa Dolina 132/8.
3. W reklamacji należy podać dane Klienta, numer zamówienia (lub inne dane pozwalające je zidentyfikować), opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji oraz oczekiwane działania.
4. Sklep ProMonte.pl nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
5. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez sklep ProMonte.pl.
6. Sklep ProMonte.pl odpowiada za wady towaru jedynie w przypadku ich stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu.
7. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

VI. Odstąpienie od umowy przez konsumenta
1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumentów Klient - konsument (czyli osoba nie prowadzącą działalności gospodarczej), który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od otrzymania rzeczy.
2. Procedura wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz wzór oświadczenia dostępne są w zakładce Odstąpienie od umowy.
3. Wzór oświadczenia umieszczony jest również na odwrocie faktury potwierdzającej dokonanie przez osobę będącą konsumentem zakupu w sklepie ProMonte.pl.

VII. Gwarancje
1. Towary sprzedawane w sklepie ProMonte.pl mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta towaru bądź dystrybutora.
2. W przypadku towaru, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować nieprawidłowości dostarczonego towaru:
a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji, w tym wypadku Klient reklamuje sprzęt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji) a sklep ProMonte.pl jest tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do sklepu ProMonte.pl;
b) korzystając z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy, sklepu ProMonte.pl, w związku z rękojmią za wady.

VIII. Ochrona danych osobowych
1. Składając zamówienie w sklepie ProMonte.pl Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
2. Dane osobowe są chronione zgodnie treścią ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
3. Każdy Klient posiada prawo do wglądu do swoich danych, dokonywania w nich poprawek oraz ich usunięcia poprzez wysłanie stosownej informacji na adres biuro@promonte.pl.

IX. Informacje końcowe
1. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu ProMonte.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
2. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.
3. Rzeczywista kolorystyka niektórych produktów może odbiegać od przedstawionej na witrynach niniejszej strony.
4. Spory wynikające z zawartych umów będą rozpatrywane przez sąd właściwy miejscowo dla miejsca zamieszkania lub siedziby pozwanego bądź sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
5. Wszelkie prawa do wizerunku strony www.promonte.pl, materiałów (zdjęć, tekstów i opisów) umieszczonych na stronie nie pochodzących bezpośrednio od producenta są zastrzeżone. Bez zgody Pro Monte Sp. z o.o. żadna część tej publikacji nie możne być powielana, kopiowana, reprodukowana lub umieszczana na innej stronie WWW.
6. Sklep ProMonte.pl zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.promonte.pl Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
7. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014r.

 

konto użytkownika

Jeżeli zapomniałeś hasła kliknij tutaj

koszyk

Koszyk jest pusty

mailsklep@promonte.pl
tel514 36 69 76
Pon.-Pt. 9:00-15:00

newsletter

Chcesz być na bieżąco?
Zamów informacje o ofercie bezpośrednio na Twojego maila.

Pliki cookies

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Copyright © 2017 Pro Monte Sp. z o.o.
Design by Positive