Strona główna › Poradniki › FAQ

FAQ

  1. Jak mogę złożyć zamówienie?
  2. Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?
  3. Czy w sklepie jest „przechowalnia"?
  4. W jaki sposób mogę zapłacić za towar?
  5. W jaki sposób można dokonać przedpłaty?
  6. Czy na zakupiony towar mogę otrzymać fakturę VAT?
  7. W jaki sposób mogę otrzymać towar?
  8. Czy można wybrać konkretną godzinę odbioru dla paczek kurierskich?
  9. Czy można odebrać zamówiony towar osobiście?
  10. Jaka jest dostępność produktów?
  11. Jak długo będę czekać na realizację zamówienia?
  12. Czy istnieje możliwość zwrotu zamówionego towaru?
  13. Czy istnieje możliwość sprawdzenia paczki przed uiszczeniem opłaty podczas dostawy?
  14. Jak mogę się dowiedzieć, czy moje zamówienie zostało zrealizowane?
  15. Jak mogę zareklamować zakupiony w sklepie towar?

 

  1. Jak mogę złożyć zamówienie?
    Aby złożyć zamówienie w sklepie ProMonte.pl należy wybrać interesujące produkty i dodać je do koszyka, wybrać rodzaj przesyłki i formę płatności, a następnie sfinalizować zamówienie.

  2. Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?
    Logowanie nie jest konieczne, wystarczy wypełnić formularz zamówienia jednorazowego. Jednakże zalogowanie się pozwala zamawiającemu na śledzenie losów zamówienia online.

  3. Czy w sklepie jest „przechowalnia"?
    Koszyk do momentu złożenia zamówienia służy jako przechowalnia. Można w nim przechowywać towary, które zainteresowały Cię podczas przeglądania stron sklepowych i nie chcesz stracić ich z oczu, ale nie zamierzasz jeszcze składać zamówienia. Po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu się, produkty w koszyku (przechowalni) będą widoczne. Pozostawienie towarów w koszyku nie jest rezerwacją produktów.

  4. W jaki sposób mogę zapłacić za towar?
    Możliwe są dwie formy zapłaty za zamówiony towar - przedpłata na konto oraz gotówka w momencie dostawy (pobranie).

  5. W jaki sposób można dokonać przedpłaty?
    Podczas składania zamówienia dokonujemy wyboru sposobu zapłaty za zamówiony towar. W przypadku zaznaczenia przedpłaty, możliwe jest dokonanie wpłaty tradycyjnym przelewem na konto bankowe sklepu (dane w zakładce Płatności) lub za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl.

  6. Czy na zakupiony towar mogę otrzymać fakturę VAT?
    Do każdego zamówienia sklep ProMonte.pl dołącza fakturę VAT. Dane umieszczone zostaną na fakturze w takiej formie, w jakiej będą wpisane w formularzu. Dowód zakupu przesłany zostanie razem z zamówionym towarem.

  7. W jaki sposób mogę otrzymać towar?
    Zamówiony towar wysyłamy kurierem (UPS lub DPD).

  8. Czy można wybrać konkretną godzinę odbioru dla paczek kurierskich?
    Nie mamy wpływu na czas dostarczenia paczki. W mailu potwierdzającym realizację zamówienia podajemy numer listu przewozowego. Istnieje możliwość śledzenia na bieżąco poszczególnych etapów drogi, którą przebywa paczka. Przesyłkę można monitorować w witrynie www.ups.com lub www.dpd.com.pl, a także można tam znaleźć adres najbliższego oddziału firmy i za jego pośrednictwem nawiązać kontakt z kurierem.

  9. Czy można odebrać zamówiony towar osobiście?
    Nie, nie ma możliwości odebrania towaru osobiście.

  10. Jaka jest dostępność produktów?
    Na stronie każdego produktu, obok ceny, widoczna jest informacja o jego dostępności w sklepie (np. 24 godz. lub 7-14 dni). Jeżeli towar nie znajduje się bezpośrednio w magazynie sklepu, jest on sprowadzany od stałych dostawców sklepu, a następnie wysyłany do Nabywcy wraz z ewentualnymi pozostałymi zamówionymi towarami.

  11. Jak długo będę czekać na realizację zamówienia?
    Czas realizacji zamówienia to czas przygotowania przesyłki przez ProMonte.pl zależny od dostępności produktu i czas jej dostarczenia przez kuriera. Kurierzy dostarczają większość przesyłek następnego roboczego dnia po odebraniu jej ze sklepu.

  12. Czy istnieje możliwość zwrotu zamówionego towaru?
    Istnieje możliwość zwrotu towaru zakupionego w sklepie ProMonte.pl. Szczegółowe informacje zawarte są w Regulaminie.

  13. Czy istnieje możliwość sprawdzenia paczki przed uiszczeniem opłaty podczas dostawy?
    Niestety nie ma możliwości sprawdzenia zawartości paczki przed uiszczeniem opłaty za nią, jednak po uiszczeniu opłaty i pokwitowaniu odbioru, można w obecności kuriera dokonać otwarcia paczki. Kurier zobowiązany jest poczekać na otwarcie przesyłki, jeśli takie jest życzenie odbierającego. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności sporządzany jest przez kuriera protokół rozbieżności, który będzie podstawą późniejszej reklamacji.

  14. Jak mogę się dowiedzieć, czy moje zamówienie zostało zrealizowane?
    Po zrealizowaniu zamówienia do zamawiającego jest wysyłany mail z potwierdzeniem realizacji i numerem listu przewozowego. Status zamówienia można sprawdzić również logując się do swojego konta.

  15. Jak mogę zareklamować zakupiony w sklepie towar?
    W przypadku wystąpienia wady produktu można go reklamować. Szczegółowe informacje zawarte są w Regulaminie.

 

konto użytkownika

Jeżeli zapomniałeś hasła kliknij tutaj

koszyk

Koszyk jest pusty

mailsklep@promonte.pl
tel514 36 69 76
Pon.-Pt. 9:00-15:00

newsletter

Chcesz być na bieżąco?
Zamów informacje o ofercie bezpośrednio na Twojego maila.

Pliki cookies

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Copyright © 2017 Pro Monte Sp. z o.o.
Design by Positive